Amsterdam - Housten - San Jose

Wij hadden besloten om op 6 juli nog een dagje naar Amsterdam te gaan, voordat wijnaar Costa Rica zouden vliegen.Daar hebben wij de nodige kilometers afgelegd. Een dag later hadden wij toch tijd genoeg om in het vliegtuig uit te rusten.In de avonduren nog even met de trein naar Schiphol en vervolgens vroeg onder de wol.

Vanmorgen zijn wij om7uur vanuit Hotel Schiphol A4 vertrokken richting Housten. De reis verliep zeer spoedig en de douaneformaliteiten in Housten verliepen eveneens vlekkeloos en snel. Tijdens onze vlucht van Housten naar Costa Rica hadden wij behoorlijk veel turbulentie. Na in totaal 20 uur gereisd te hebben van Hotel Schiphol A4 naar ons knusse verbljf in San Jose kan de rondreis beginnen.

Nu gaan wij slapen. Het is hier nu half elf, dus acht uurvroeger. Morgen vertrekken wij al zeer vroeg.

Trudi

Wij vinden Amsterdam al een avontuur op zich en een hele onderneming! Nou de computer gaat niet meer uit hoor, in de hoop dat ik als eerste alles lees, ha, ha ,ha!

groetjes Trudi en Dick

Anita

Sorry, dat ik jullie niet meer gebeld had, maar bij deze een hele mooie vakantie toegewenst voor jullie alle 5. Ben blij dat jullie reeds goed zijn aangekomen. We nemen de laptop mee als wij op vakantie gaan, dus we kunnen jullie blijven volgen!!